[O2] Trzęsawka silnika na wolnych obrotach

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • golibroda
    Rider
    • 2009
    • 530

    #26
    Zamieszczone przez szlos
    Cześć. To co opisujesz wygląda na "wypadające" zapłony. Wymieniałeś ostatnio świece zapłonowe? Ja mam identyczny objaw i zacznę właśnie od świec. Przy okazji można zmierzyć rezystancję przewodów zapłonowych.
    Zapłony sprawdzali w serwisie. Było OK. Może trzeba zrobić dłuższy test. Ale jak ?

    A samochód ma ponad 30kkm to chyba na świece za wcześnie ?
    Pozdrawiam
    Piotr

    Komentarz

    • patrykL
      Rider
      • 2009
      • 588

      #27
      samochód ma ponad 30kkm to chyba na świece za wcześnie ?
      jakbys kupil w latach 80-tych mb w124, to moze i byloby za wczesnie, ale dzisiaj to czego sie spodziewasz? bo chyba nie niezawodnosci?

      Komentarz

      • Psycho Dad
        Rider
        • 2009
        • 629

        #28
        Zamieszczone przez Zorr
        Zamieszczone przez Psycho Dad
        1.2 TSI nie ma koła dwumasowego
        1.4 TSI nie ma koła dwumasowego
        1.8 TSI ma koło dwumasowe
        2.0 TSI ma koło dwumasowe
        zgadza się, jak widać istnienie dwumasy zależy od momentu jakim dysponuje silnik


        a ktoś wie czy dwumasa "ciężko" pracuje przy hamowaniu silnikiem, czy też ona tłumi drgania tylko w 1 kierunku?
        działa w "dwie strony"

        [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=YnaXB8q3uzQ[/youtube]

        [ Dodano: Sro 20 Cze, 12 22:04 ]
        golibroda, zmień stację spróbuj zatankować z dwa razy pod korek paliiwa 98 ( ma wyższe normy czystości )
        Nie polecam ASO Warszawa Połczyńska 125.

        Komentarz

        • ernestowski
          Ambiente
          • 2012
          • 228

          #29
          Zamieszczone przez Psycho Dad
          działa w "dwie strony"
          Ale przy hamowaniu silnikiem na sprężyny działa znacznie mniejsze obciążenie niż przy przyspieszaniu.

          Komentarz

          • Psycho Dad
            Rider
            • 2009
            • 629

            #30
            Zamieszczone przez ernestowski
            Zamieszczone przez Psycho Dad
            działa w "dwie strony"
            Ale przy hamowaniu silnikiem na sprężyny działa znacznie mniejsze obciążenie niż przy przyspieszaniu.
            podarunkiem że się nie strzeli ze sprzęgła
            Nie polecam ASO Warszawa Połczyńska 125.

            Komentarz

            • Zorr
              RS
              • 2011
              • 2110

              #31
              ernestowski, Psycho Dad, ok dzięki za wyjaśnienie.
              Jeśli jedziesz szybciej niż ja, jesteś wariatem.
              Jeśli jedziesz wolniej niż ja, jesteś debilem

              Komentarz

              • kshysio
                Classic
                • 2011
                • 2

                #32
                u mnie był podobny objaw, trzęsło silnikiem na biegu jałowym, aż pewnego pięknego razu samochód nie odpalił - kręcił, lecz nie zapalał. Dwa pompowtryski padły, po regeneracji całej czwórki objaw trzęsienia znikł... podobno trzęsie, gdy komputer na pompce nie jest w stanie skorygować dawki paliwa...
                u mnie podobnie czasami pomagało włączenie klimatyzacji - zmieniał się pewnie punkt pracy
                no ale to inny silnik
                just be blue...

                Komentarz

                • sew1981
                  RS
                  S_OCP MemberModeratorr
                  • 2009
                  • 10917
                  • Fiat

                  #33
                  chyba nie ma co porównywać diesla i benzyny. Bo chyba tylko wtrysk bezpośredni je łączy....
                  dobra diagnoza , logi pomogą w tym wypadku tylko

                  Komentarz

                  • Andys
                    Elegance
                    • 2007
                    • 762

                    #34
                    Zamieszczone przez patrykL
                    samochód ma ponad 30kkm to chyba na świece za wcześnie ?
                    jakbys kupil w latach 80-tych mb w124, to moze i byloby za wczesnie, ale dzisiaj to czego sie spodziewasz? bo chyba nie niezawodnosci?
                    W 1.4 TSI są świece platynowe, których żywotność określana jest na 100tys. km, więc nawet 50tys. powinny wytrzymać, co dopiero 30tys.
                    Pozdrawiam,
                    Andys

                    Komentarz

                    Pracuję...